Subject: elektriprojekti IP7630-K2 Linda-Matsi 10 kV fiidri rekonstrueerimine, II etapp. Tagula küla, Valga vald, Valga maakond. kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 17:08:22 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

LEONHARD WEISS OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti
IP7630-K2 „Linda-Matsi 10 kV fiidri rekonstrueerimine, II etapp. Tagula
küla, Valga vald, Valga maakond“, mille edastame teile kooskõlastamiseks.

Kooskõlastuse vastuse palume edastada aadressil: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte:
https://www.leonhard-weiss.ee/